Sunday, June 26, 2011

^^




心烦时。。这几句真好用=)nevermind, is ok, it will be over =)~



就想要有个人不用你解释。。绝对相信你。。。什么事都支持你。。。你需要就在你身边。。想要这样绝对的好朋友。。。=)



Happiness is just on my hands, and even lost sense of direction, but still not afraid.


If you are in love with two person, choose the second person. because if you are really in love with the first, you wouldn't have fallen for the second.~~
"doesnt know why but i love this sentences"o(∩_∩)o ~


她说,幸福就是找到了一个令她想为他拼命减肥的人,而那人却总是拍拍她的头说,再吃一点,别饿着了。


不等了。。当作是那是答案了。。=)


想象比真正来的好吧。。。也还好想过而已。。。=)


就是没关系啊。。。。


o(∩_∩)o 哈哈~~我的写照。。我就是。。。^^



Nobody can go back and start a new begining, but anyone can start now and make a new ending



One day someone will walk into your life, then you realize love was always worth waiting for.



Even if someone breaks your heart, there is always someone willing to mend it.



祝福。。别了。。因为很讽刺。。因为曾经你就是我认为所谓的“幸福”。.

痛。。


最好别回头。。不然你会很难看。。。不过我对这有过无数不一样的想法。。。曾想过。。有天你会记起。。。想起。。念起我。。。不过那时。。我定是走远了。。不会在原地等你了。。
过后又觉得。。是自己傻。。决意要走的人怎么会记起旧人。。尤其已有了新人。。
为此曾不甘心过。。。担心。。想过。。。如今。。不在乎了。。。是与否。。。不重要了。。
因为你不再是我心里最独一无二的唯一了。。。就像我也不是你最重要的女人了。。。
所以你有否想起 。。念起我。。。已经是none of my business·。。是你的女人要想。。要担心的事了。。
不过。。。我还真的觉得最好别了。。不然。。她。。就是你的current。。就会。。让她。。变得不值得了。。负了一个就好。。再一个。。真的会很难看。。



People cry not because love ends, but because still continues,Even if it's over.


我曾经。。想过。。也希望过。。。你会在你如此对我时。。心也在流血。。
因为。。。就算已经这样了。。。也希望。。能借此证明。。我们的过去对你有意义。。。对你来说我的付出值得。。。不然。。


haha...but now..i doesnt want to hear it anymore..becoz it really doesnt matter anymore...and i doesnt need it anymore...=)
the last thing i wan hear from you now ....maybe it will be "i am sorry."..
becoz...it makes me feel like ...i am stupid...


我当初的心声。。。可惜。。。你都不明白。。。o(︶︿︶)o 唉~~~


~~~牛牛me~~~

No comments: